Jak pracownicy oceniają swoich pracodawców?
Czy pracodawca, może być powodem odejścia z pracy?
Jakie cechy u pracodawcy pracownicy doceniają najbardziej?
Dlaczego warto inwestować w rozwój pracownika?
Pobierz badanie, aby poznać odpowiedzi!
Wypełnij formularz
i odbierz raport!
✓ 40-stronicowy raport z badania
✓ Podsumowanie odpowiedzi respondentów na pytania takie jak...
Jak oceniasz postawę pracodawcy wobec pracowników?
Czy Twoim zdaniem Twój pracodawca jest odpowiednio wykwalifikowany i potrafi efektywnie zarządzać zespołem?
Jakie cechy ograniczają? Jakie cechy wzmacniają?
✓ Rekomendacje
🎁 Materiały pomocnicze, m.in. z zakresu zarządzania, budowania zaangażowania i motywacji wśród pracowników, a także zestaw wskazówek dla kadry zarządzającej!
✓ Zrozumiesz, jak pracownicy oceniają swoich pracodawców w firmach produkcyjnych. Zobaczysz, co naprawdę motywuje Twój zespół.
✓ Odkryjesz, co dzieje się „za kulisami” w relacjach między pracownikami a pracodawcami, co jest niezbędne do budowania silnych i zdrowych relacji zawodowych.
✓ Otrzymasz informacje, które mogą pomóc Ci w opracowaniu strategii rozwoju firmy — będą uwzględniać potrzeby pracowników, wykorzystując jednocześnie dostępne zasoby i kompetencje.
✓ Poznasz źródła motywacji zewnętrznej i wewnętrznej personelu.
✓ Dowiesz się, jakie postawy i zachowania są najbardziej doceniane przez pracowników, dzięki czemu jako prezes, lub właściciel będziesz miał okazję dokonać autoanalizy i określić obszary do poprawy oraz rozwoju w zakresie własnych kompetencji i nawyków.
Jako specjalista w zakresie Lean realizuje projekty, mające na celu poprawę efektywności działań firm. Z powodzeniem stosuje narzędzia Lean w branżach produkcyjnych, m.in. przetwórstwa metali, tworzyw sztucznych, okiennej i poligraficznej.
W swojej ścieżce zawodowej pracowała jako Konsultant i Specjalista ds. Lean, a także Kierownik Organizacji Produkcji i Kontroli Jakości. Doświadczenie budowała, odwiedzając przeszło 60 zakładów produkcyjnych, a także uczestnicząc w wielu konferencjach tematycznych.
Absolwentka kierunku Administracji na Uniwersytecie Gdańskim oraz Psychologii Biznesu na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Pełni rolę specjalistki ds. Marketingu B2B, scalając ze sobą wymienione obszary, a przy tym rozwijając content w Lean Action Plan.
Zapraszamy również do zapoznania się z wynikami badania w formie audio w podcaście ,,Produkcja bez chaosu". Z uwagi na obszerną tematykę, podzieliliśmy treści na dwa odcinki